VAI JUMS IR JAUTĀJUMI?
Ko darīt avārijas situācijā?
Ja jūsu ēkā radušās avārijas situācija, ugunsgrēks vai cita ārkārtas nelaime, vispirms nekavējoties zvaniet avārijas dienestiem, pēc tam informējiet ēkas pārvaldnieku.
Kontaktinformācija:
📞 28279286 – SIA "Nekustamā īpašuma attīstība" (dzīvokļu pārvaldība)
📞 112 – Vienotais ārkārtas palīdzības tālrunis (ja pastāv draudi jūsu vai tuvinieku dzīvībai)
📞 80002122 – SIA "Rīgas ūdens"
📞 67369938 – AS "GASO"
📞 67291610 – SIA "Alpex"
📞 8400 – AS "Sadales tīkls"
📞 8900 – SIA "Rīgas namu pārvaldnieks"
📞 67037555 – Rīgas pašvaldības policija
📞 67474700 – Rīgas domes Mājokļu un vides departaments atkritumu apsaimniekošanas jautājumos Rīgas pašvaldībā
Lūdzam sūtot pieteikumus, materiālus un sūdzības uz e-pastu: siania2020@inbox.lv
Kā tiek izrakstīti komunālo pakalpojumu rēķini?
Rēķinu izrakstīšana notiek vairākos veidos: rēķini var tikt nodoti papīra formātā vai nosūtīti elektroniskā veidā.
Drīzumā būs pieejama mobilā lietotne, kurā būs iespējams saņemt rēķinu un veikt maksājumu tieši caur to.
Kā tiek veikta teritorijas apkope un tīrīšana pie ēkas?
Teritorijas apkope un uzturēšana ietver regulāru sekojošu darbu veikšanu:
-
Teritorijas tīrīšana: Saimnieks atbild par teritorijas tīrību, ieskaitot atkritumu savākšanu, celiņu un koplietošanas zonu uzkopšanu.
-
Tīrīšana un remonts: Regulāra infrastruktūras objektu, piemēram, soliņu, atkritumu tvertņu, apgaismojuma un žogu pārbaude un apkope.
-
Zaļo stādījumu kopšana: Veic laistīšanu, apgriešanu un citus nepieciešamos darbus, lai uzturētu augu un koku veselību.
-
Zāles pļaušana: Regulāri tiek pļauta zāle, lai uzturētu teritorijas kārtīgu un sakoptu izskatu.
Kas ir mājas vecākais?
Mājas vecākais ir aktīvists un sabiedrisks darbinieks, kurš savu lomu veic brīvprātīgi, bez atlīdzības. Viņš pārstāv dzīvokļu īpašnieku intereses sadarbībā ar mājas pārvaldi. Mājas vecākais kopā ar mājas pārvaldi plāno, organizē un kontrolē remonta un citus darbus, kas vērsti uz dzīves apstākļu uzlabošanu un kopīpašuma uzturēšanu labā stāvoklī.
Ko darīt, ja ir mainījies dzīvokļa īpašnieks?
Dzīvokļa īpašnieks ir pienākums 10 dienu laikā informēt mājas pārvaldi par īpašnieka maiņu.
Ko darīt, ja radušās konfliktsituācijas starp dzīvokļu īpašniekiem?
Diskusija un mēģinājums izlīdzināt situāciju: Mēģiniet risināt problēmu miermīlīgā ceļā, tieši apspriežot situāciju ar otru pusi. Ir svarīgi saglabāt mieru un cieņu dialogā, cenšoties atrast kompromisu.
Vēršanās pie mājas vecākā: Ja tiešā diskusija nesniedza rezultātu, var vērsties pie mājas vecākā. Viņš var palīdzēt starpniecībā un mēģināt izlīdzināt konfliktu, pārstāvot visu iedzīvotāju intereses.
Kopējās sapulces organizēšana: Ja konflikts skar plašākus jautājumus, var organizēt kopējo iedzīvotāju sapulci, lai apspriestu un pieņemtu kopīgu lēmumu.
Rakstiskas sūdzības un pieteikumi: Noformējiet savas pretenzijas rakstiskā veidā un nosūtiet tās mājas pārvaldei. Tas palīdzēs fiksēt problēmu un paātrinās tās izskatīšanu.
Vēršanās mājas pārvaldē: Sarežģītās situācijās var piesaistīt mājas pārvaldes pārstāvi kā neitrālu starpnieku.
Kā nomainīt mājas pārvaldnieku?
Sākotnējais uzdevums ir dzīvokļu īpašnieku kopīgs lēmums par pārvaldnieka nomaiņu, kurā jābūt vismaz 51% balsu "par".
Pēc lēmuma pieņemšanas dzīvokļu īpašnieki tiek iepazīstināti ar to, un tas tiek nosūtīts esošajam pārvaldniekam.
Savukārt, pēc esošā pārvaldnieka informēšanas par pārvaldnieka nomaiņu, tiek noslēgts līgums ar jauno, izvēlēto pārvaldīšanas uzņēmumu, kas pēc līguma parakstīšanas noslēdz līgumus ar pakalpojumu sniedzējiem.
Visbeidzot, pārvaldības sākums un dzīvokļu īpašnieku iepazīšanās ar jauno pārvaldnieku notiek kopējā dzīvokļu īpašnieku sapulcē.
Vai vēlaties uzzināt vairāk par mūsu kompāniju?
Informācija par uzņēmumu
Reģistrācijas numurs: 40203220412
PVN maksātāja numurs: LV40203220412
Juridiskā adrese: Brāļu Kaudzīšu iela 12 – 69, Rīga, LV-1082
Plašāku informāciju par uzņēmumu var iegūt mājaslapā lursoft.lv.
Kāpēc izvēlēties mūs?
Profesionālisms un pieredze: Mums ir daudzu gadu pieredze daudzdzīvokļu māju pārvaldībā, un mēs zinām, kā efektīvi risināt jebkādas radušās problēmas.
Apkalpošanas kvalitāte: Mūsu speciālisti vienmēr ir gatavi palīdzēt iedzīvotājiem un operatīvi reaģē uz visiem pieprasījumiem un sūdzībām.
Tehniskā apkope: Nodrošinām savlaicīgu visu nepieciešamo remonta un profilakses darbu veikšanu, kas ļauj uzturēt māju labā stāvoklī.
Caurspīdīgums un atskaites: Sniedzam pilnas un saprotamas atskaites par visiem izdevumiem un ieņēmumiem, kas saistīti ar mājas pārvaldību, ļaujot iedzīvotājiem būt informētiem par visām finanšu operācijām.
Drošība: Lielu uzmanību pievēršam drošības jautājumiem, uzstādam un apkalpojam videonovērošanas un piekļuves kontroļu sistēmas.
Ietaupījumi: Pateicoties mūsu pieredzei un izveidotajiem kontaktiem ar pakalpojumu un materiālu piegādātājiem, varam piedāvāt konkurētspējīgas cenas un optimizēt izdevumus.
Klientu orientācija: Vienmēr liekam iedzīvotāju intereses pirmajā vietā, ieklausāmies viņu viedoklī un ņemam vērā vēlmes lēmumu pieņemšanā.
Likumu ievērošana: Stingri sekojam līdzi visām normām un noteikumiem, kas garantē juridisko aizsardzību un iedzīvotāju pārliecību.
Mūsdienīgas tehnoloģijas: Izmantojam modernākās tehnoloģijas mājas pārvaldībā, kas ļauj uzlabot apkalpošanas kvalitāti un palielināt dzīves komfortu.
Pozitīvas atsauksmes un reputācija: Mūsu uzņēmumam ir daudz pozitīvu atsauksmju no apmierinātiem klientiem, kas apliecina mūsu augsto darba kvalitāti un uzticamību.
Izvēloties mūs, iedzīvotāji var būt pārliecināti, ka viņu māja ir drošās rokās, un visas viņu problēmas un jautājumi tiks atrisināti ātri un kvalitatīvi.